دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

دوبیتی دلتنگی

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۳ ب.ظ

دوبیتی دلتنگی...


بر اساس این جمله:

فاصله ها دوست داشتن را کم رنگ نمیکنند

بلکه دلتنگی را بیشتر میکنند

...

ای خدا جون دلم دیگه،طاقت دوری نداره

ازت میخوام کمک کنی،خوشی به دل پا بزاره

هر چی که من نبینمش،دلم براش پر میکشه

بیشتر دلم تنگ میشه و،چشمام همیشه میباره

...

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۳)

سلام
ناراحت نباش و خودتو نباز اگه خدا بخواهد میشه!!
امید وار باش
پاسخ:
امید فقط به خدا
به نظر منم همیشه هر که از دیده بره از دل نمیره...
یاعلی
پاسخ:
100 درصد موافقم

حق مدد
  • سید مهدی عاشق علی
  • سلام
    دیگه این روزا وقت باریدن چشمهاست. شما هم ببار که آروم بشی برادر
    پاسخ:
    کاملا صحیح

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی