دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

شعر آن شب...

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۶ ب.ظ

"انتقاد ممنوع"


(کسایی که اومدن زیر این شعر انتقاد های بی سر و پا که اکثرا خصوصی ارسال میشه بزارن نخونن این شعرو)
(منظور اون کسایی بود که با هدف خاصی میان وبلاگم...همونا که سرشون برای در افتادن با من درد میکنه...همونا که 9 ماهی هست دارن اذیت میکنن...اگه اومدی بخونی و دوباره اذیت و دردسر نخون...چون اگه خوندید و اتفاقای 9 ماه پیش تکرار شد...میسپارمتون دست اون بالایی...همونی که آدمای مظلومی مثل من رو دوست داره...همونی که شاهد همه ی اتفاقای الکی و کاهی که کوه شد بود...الله و اعلم...)

بالا نوشت:بعضی وقتا میگم کاش بعضیا آدرس وبلاگمو نداشتن...خدا رو چه دیدی شاید عوضش کردم...


در دل و ذهن و تقدیرم،این چه حاجتی برپاست؟

زین شب سردو بی احساس،عشق تو دردلم برخواست


عقل و قلبم لحظه ای شد هم ندا

از درون قلب من آمد صدا...

ای عقل و خرد بده به من گوش

درنگ کن مدتی،از عیش و از نوش

بشین و ببین آن تن رعنا را

آن صورت دلنشینِ برنا را

برای زندگی دلیل و معنا را

عقل اندکی بر خود خزید

رخ آن یار سفر کرده بدید

قلب من میتپدش با خروش

عقل من در وصف او گشته چموش

آری او کیست که من را چنین 

حال و روزی داده،نگار مه جبین؟

هر که بود و هر چه کرد من مانده ام

ورد عشق از نوجوانی خوانده ام

ای به قربانت که تو دردانه یکدانه ای

در کنجه ی قلبم تو صاحب خانه ای

میرسد آن ساعتی کز تو گیرم بوسه ای

در کنارت در کناری میخورم سمبوسه ای



  • محمد حسین امینی

نظرات  (۵)

  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • :))))
    زیاد غصه اونا رو هم نخور
    پاسخ:
    :)
    ممنون بابت دلداریتون...
    ان شاء الله نسل اینایی که میگین نابود بشه @_@


    شعرای شما که عالین:) دارن عالی ترم میشن :)
    پاسخ:
    @_@


    تشکر:))))
  • بالای آسمان
  • سلام
    آیا شما با یه متخصص در این زمینه مشورت داری؟ شعر منظورمه
    پاسخ:
    خیر...با کسی مشور ندارم
    کم و بیش از کتابخونه کتاب شعر میگیرم و شعرهای اون رو میخونم...دیگه هیچ
  • حامد عبدالهی
  • واسه منم پیش اومده
    با اسم جعلی وارد میشن و میخوان از رازهات باخبر بشن. خداروشکر آدرس این وبلاگم رو هیچکس نداره :))
    موفق باشین
    پاسخ:
    واقعا از دست کارای بعضیا

    منم تو فکر یه آدرس دیگه هستم

    در پناه حق...
  • حامد عبدالهی
  • آره دیگه. منم چند تا وبلاگ دیگه داشتم که همشو بستم
    جز بستن کار دیگه ای نمیشه کرد توی این مواقع
    پاسخ:
    بعله
    ولی برای من فعلا نظری نیومده....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی