دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

پست عملکرد آبان

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۵ ب.ظ
عمکرد آبان ماهم...

حادثه نبود فاجعه بود😑

ریاضی:13 مورد نظر خودم:20
زبان:17 مورد نظر خودم:17
زیست:16 مورد نظر خودم:20
عربی:13 مورد نظر خودم:18
فیزیک:16 مورد نظر خودم:19
محیط زیست:20 مورد نظر خودم:20
شیمی:16 مورد نظر خودم:18
دینی:18 مورد نظر خودم:20
آزمایشگاه:20 مورد نظر خودم:20
تاریخ:18 مورد نظر خودم:18
زمین:17.5 مورد نظر خودم:18
فارسی:13 مورد نظر خودم:17

اشتباهات عجیب غریب ریاضی
خراب کردن عجیب در زیست
فاجعه در عربی و فارسی
قابل تأمل در دینی،شیمی و فیزیک

فقط یه جمله میتونم بگم و برم

پیش به سوی خرخونی😶✌️
  • محمد حسین امینی

نظرات  (۲)

ریدی با این عملکرد ابان ماهت
روت شد نمره هارو بزاری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی