دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

ارسال شد!

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۷ ب.ظ

اشعار منتخب اینجانب برای شرکت در مسابقه اشعار دانش آموزان ارسال شد


برام دعا کنید رتبه بیارم


قسمت بعدی رمان خاطرات نازنین در دست تقریره پنج شنبه یا جمعه منتشر میشه


فردا امتحان عربی دارم

شیمی20شدم

دومین بیست امسال:)

ریاضی شنبه امتحان داریم اگه 20 نشدم خودمو نمیبخشم

امتحان ریاضی از 17 نمره اس معلم تعیین کرده که اون 3 نمره حل مسئله هاتون تو کلاسه که من اون 3 نمره رو کامل آوردم;)


یه چیزی الان بهتون میگم یادتون بره:)

خرداد رو تصور کنید

اگه معدلم بالای 19 بود به اولین نفری که برای پست اونروزم نظر بزاره 10 هزار تومان جایزه میدم:)


شرمنده بیشتر پول ندارم:(


الان 3 جلسه ورزشه منو گذاشتن دروازبان 

من دیدم فایده نداره امروز زنگ ورزش تا جای ممکن گل خوردم

اومدم ورزش یکم بدووم لاغر بشم نه این که وایسم سر جام

یه هم بازی هم نداریم یکم تحرک داشته باشیم

(خواهرم در حد سن خودش یاری میکنه)

ولی من در حد سن خودم تحرک میخوام

یاد آخرین تحرکم افتادم

15 شعبان امسال بود:/

دیگه آنچنان ورزش نداشتم


PDF کتابچه ارسالی به مسابقات

از اینجا دانلود کنید
حجم: 546 کیلوبایت


خلاصه کلام دعام کنید....خداحافظ...

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۹)

  • علی مرتضوی
  • 15شعبان

    خسته نشدی

    برو پیاده روی...
    پاسخ:
    :)


    پیاده روی تنها تنها نمیچسبه:(
  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • إن شاء الله نفر اول بشی
    پاسخ:
    دست شما درد نکنه

    ان شاءالله
    ان شاء الله حتما تو مسابقه رتبه میارین.. شعراتون عالیهههه ^_^

    منتظر رمانتونم هستیم D:

    ای ول شیمی بییییست *_*
    ریاضی هم حتما بیست میشین. فقط با خودتون بگین من میتونم و براش تلاش کنین 💪😉

    ان شاء الله معدلتونم از نوزده بالاتر میشههه 😁 تا خردادم امکان اینکه فراموش کنیم زیاده خخخخ

    تو مدرسه دوستاتونو بزنین و فرار کنین تحرکتون زیاد میشه :))) خخخخخ
    پاسخ:
    ان شاء الله 

    خخخخخخ پیشنهاد خوبیه ولی وقتی از نفس افتادم حسابی پام گیره
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • امیدوارم موفق بشی:)
    منتظر رمانتم هستیم^ــ^ 
    پاسخ:
    تشکر:)
  • علی اسمعیلی
  • چی بگم؟؟؟؟؟مطلبت چی می خواست بگه نفهمیدم؟؟؟؟
    پاسخ:
    هر چه میخواست دل تنگم گفت!
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • موفق باشید
    پاسخ:
    تشکر
  • دخترک ناآرام◕ ‿ ◕
  • پس کی پنجشنبه میاد
    پاسخ:
    فرداس:)
  • دخترک ناآرام◕ ‿ ◕
  • :/
    پاسخ:
    برا چی:/ ؟
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • واسه خوندن رمانت دیگه^ـ^
    پاسخ:
    :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی