دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

خسته ام

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ق.ظ

مصراع های سوم هم قافیه

مصراع اول و دوم هم وزن و گاهی هم قافیه

و من تا حالا همچین سبکی ندیدم فک کنم خودم کشفش کردم


***************


خسته ام

خسته از این همه شر

خسته از اینهمه دردسر

خسته از فشار بار سختیات

خسته ام

خسته از اینهمه غم

خسته از کل دنیا کم کم

خسته از با حسرت دیدن چشات

خسته ام

خسته از اینهمه دلخوری

خسته از آدمای بیخودی

خسته از اونا که سرد کردن نگات

خسته ام

خسته از دید منفی و اشتباه

خسته از عمری که شده تباه

خسته از نشنیدن تن صدات

خسته ام

خسته از خواهش و التماس

خسته از اختراع و اختلاس 

خسته از حسرت دیدن خنده هات

خسته ام

خسته از عمری که ندیدمش

خسته از دردی که خریدمش

خسته از بغض گم شدن تو خاطرات

خسته ام

خسته ام....

.

.

.

اما چاره ای ندارم

به ته کشیده کارم

یه عمره بی قرارم

و هوای گریه دارم....

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۷)

  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • شعرت هم خسته است

    پاسخ:
    :/
    :)
    پاسخ:
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • :/
    پاسخ:
    :/
  • علی مرتضوی
  • خیلی قشنگ بود
    ایول

    پاسخ:
    تشکر
    خسته ام از ادمهای بی خودی:)
    فکر کنم انقلابی در ادبیات به به پا کردید:))
    ممنونم
    یاعلی
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ

    ممنون

    علی یارتون
  • فاطمه اعرابی
  • سلام
    خسته نباشی
    پاسخ:
    :)
  • الناز محمدی
  • :/
    پاسخ:
    حالا این یعنی خوب یا بد!؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی