دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

درد دل با کربلایی ها+نوحه جامانده (شبک شور)

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ب.ظ

سلام

قبل از نوحه یه چن تا دل نوشته:


سلام اربعینیا

سلام آدمای خاص

سلام دعوت شده ها


نمیدونم چی کار کردید که واسه امام حسین و آقا ابوالفضل العباس خاص شدید،شایدم برا شش ماهه آقا ولی نه آقا هفتاد و دو نفر فدایی داشت

تو دل کدوم عزیز شدید؟

چی کار کردید که من نکردم؟

یا شایدم چی کار نکردید که من کردم:(

طلبیده های امام حسین

من جاموندم

اگه میتونستم احساسم رو نوشته جا بدم نوشته از غم منفجر میشد

ولی..

آدمای خاص

نامردید اگه رفتید اونجا از آقا نخوایید جا مونده ها رو بطلبه

نامردید اگه ما رو یادتون بره...


همونطوری ویژه بودید و رفتید

ویژه برای ما دعا کنید... 


والسلام؛خسته دل جامانده از کربلا!


جا موندم از اربعین و

منو بنداز رو زمین و

چشای خیسم ببین و

حــــــــســــیــــن

دل من تنهای تنهاست

عقده ی من کرب و بلاست

این دلم عشق تو رو خواست

حــــــــســــیــــن

یادم میاد همه وجودم

سرشار از عشق تو بودم

پس چرا آقا جاموندم

حــــــــســــیــــن

تو قلبم خونه کرده

وجودم دیگه سرده

سر تا پام حس یه درده

حــــــــســــیــــن

آخ آقا مردم خدایی

عمری میگم کجایی

دردمو دوا نمایی

حــــــــســــیــــن


"یا حسین غریب مادر،تویی ارباب دل من

یه گوشه چشم تو بسه واسه حل مشکل من"


آقا این دلم خونه

منم آقا یه دیوونه

برا تو بلند میخونه

ابــــاالــــفضــــل ابــــاالــــفضــــل 


جانم اباالفضل جانانم اباالفضل 


"یل کربلا اباالفضل قربون اون قد و بالات

فدای چشای نازت فدای خشکی لب هات"

  • محمد حسین امینی

اربعین

امام حسین

حضرت عباس

نوحه

کربلا

نظرات  (۹)

ان شاء الله قسمت شما هم بشه.. و ما

هیچ وقت همه ی حسمونو نمیشه تو نوشته ها جا بدیم :):

نوحتون عالیه😢
پاسخ:
تشکر
  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • ان شاء الله
    سال بعد عازمی
    پاسخ:
    خدا کنه:(
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • منکه از حسرت دارم دق میکنم
    جانم ابالفضل:)
    یاعلی
    پاسخ:
    یا علی
  • فاطمه اعرابی
  • سلام
    ان شاءالله سال دیگه
    درضمن نوحتون خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    تشکر
    ان شاءالله
  • علی مرتضوی
  • ان شاء الله سال دیگه

    غصه نخور
    پاسخ:
    ان شاء الله
  • علی اسمعیلی
  • توام مثل من سید جوادی بابا خیلی ازت خوشم اومد متن قشنگ بود
    پاسخ:
    قربان شما;)
  • حامد عبدالهی
  • آنکه به یافتن چشمه معتقد است، هرگز از تشنگی هلاک نخواهد شد!
    امام علی علیه السلام
    توکل بر خدا
    پاسخ:
    :(
    خیلی زیبا بود
    توکل بر خدا
  • دخترک ناآرام◕ ‿ ◕
  • :/
    پاسخ:
    :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی