دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

دیوانه شهر

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۰۱ ق.ظ

دیوانه این شهر منم بدون لبخند تو


من هستم و هم این دل من عبد تو


بازآ برهانم ز غم هجر خودت این مرا


بنشسته ام اینجا،دلِ تنها،برکف شنسرا


زیبا رخ و رویت که مرا مست خودش کرد


با رفتنت این قلب کدر کرده،تنم سرد


ای وای خمارم،گر نباشی تو کنارم


غم دارم و با یاد نگاهت بیقرارم


کوتَه شده بحثم اینبار،کم کار شدم


اقرار کنم که دلبری و دلدار شدم


با لطف حضورت قلمم راه افتاد


با طرز نگاهت دل من رفت به باد...

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۱)

زیبا بود 
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی