دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

سروده جدید

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۵۷ ب.ظ

در شب تاریک ظلمت در پس پستوی دل


میروی دنبال زیبایی و چشمت سوی دل


چون که چشمانم به جای خالی یار افتاد


چشم معشوقم به روی قلب من تار افتاد


صد حیف حقیقت بود که اینجا نیستی


ای عزیز این دلم تو در حقیقت کیستی


تا که از باده چشمان تو مست میشوم


گر نباشم پیش تو سوی بیابان میروم


در فراق روی تو پای من گشته سست


آری درمان منی و درد من هم از توست


کی شود دیدار تو سهم دل صد چاک من


در جنون من نبودی پس بیا بر خاک من


بر مزارم رهگذر باش و کم و بیش بیا


نه از آن فاصله حتی تو کمی پیش بیا


من دگر آن من سابق نتوانم بشوم


تا کی آخر به سراغ رخ تو من بدوم


کار این دل در نبود تو به بنبست خورد


درد عشق تو کنون ذهن مرا مست برد


مدت هجران تو از من چه فراوان شده


این درد به همراه خدا،سهل و آسان شده

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۲)

اصن ذوق کردم ستارت روشن شد*_*

خوب مینویسیا؛)
پاسخ:
خخخخ

مرسی:)
  • جامانده ...
  • احسنت
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی