دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

منتظر (دعا کنید)(شعر نو)

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ

به نام خدا

سلام

دلم میخواد بعد خوندن این متن برید و برای همه اونایی که روی تخت بیمارستان خوابیدن دعا کنید


عصر تاسوعا علیرضا صادقی هم کلاسی من و تنها دلیل خنده های میان درسی تو کلاسای کسل کننده با موتور تا دم مرگ رفت و جای سالمی تو بدنش نموند

فوتبالش خیلی خوب بود و دیروز که ورزش داشتیم تو سالن جاش خیلی خالی بود


ویژه التماس دعا...



عصر تاسوعا بود

همه مشکین پوشند

بهر رسیدن به هدف میکوشند

گاه چشم بسته شود

چشم بر عَجَبِ خلقت و خو باز شود

دل بر داغ "علی" داغ شود میجوشد

این دلم بهر آرامش خویش میکوشد

نه نشد

نه نشد جسم کلاس سرد شده

روح آن رفته و بی رنگ شده

در کلاس بغض عجبی بر پاست

ای خدا صادقی ما کجاست؟

در کلاس درس خندان ولی

دلش پر بود از داغ زندگی

در دلم بر پا شده امشب 

شور دیگری بر پا

عاجزم ز درک تو 

درد پا و مغز تو

در بدن نداری یک

استخوان عالی تو

ای علی امتحان خداست

سربلند و باعزت

منتظر برای دیدارت 

روز ها را میشمارم 

منتظر...برای دیدارت

هی...

منتظر...منتظر...برای دیدارت




به عنوان اولین شعر نو ببخشید خوب در نیومده

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۵)

  • Fatemeh Omidian Nasab
  • ان شاء الله که دوباره سلامتیشونو بدست بیارن :(
    ماهم براشون دعا میکنیم...
    شعرتون خیلی هم عالی بود :)
    پاسخ:
    تشکر
  • بانوی ایرانی
  • ان شاءالله که حالشون خوب بشه و دوباره سر کلاس شادتون کنند
    زندگی بالا و پایین داره ولی امیدوارم خدا کمکمون کنه خودمون دستی دستی اشتباه نریم به خاطر خوشی هایی که نسنجیدن و دوسشون داریم

    خدا را شکر که براتون مهمن و بی تفاوت نیستید
    اللهم اشْفِ کل مریض
    ( البته من نرفتم جایی؛ سرجام دعا کردم :) )
    پاسخ:
    تشکر
    اللهم اشف کل مریض
    گفتید فوتبال یاد پسر همسایه مون افتادم.
    هم بازی دوران بچگی هام بود , اونم فوتبالش خیلی خوب بود و دعوت شده بود به تیم نوجوانان شیراز اما چند روز قبل از اردو تصادف کرد و حدود 2 ماه تو کما بود.اخرای ماه رمضون پارسال بود که به هوش اومد.اما بخاطر پاش دیگه نمی تونه فوتبال بازی کنه:(
    خدا همه ی مریض ها رو شفا بده.
    یاعلی
    پاسخ:
    هی...
    حیف...
    ممنون
  • ماجده ◕ ‿ ◕
  • ان شاءالله که حالشون خوب شه
    پاسخ:
    ان شاء الله
  • سروش فتحی
  • دعا میکنم
    :(
    پاسخ:
    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی