دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

یه سوال+فایل صوتی کربلا

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ب.ظ

یه سوال؟

:/


چند وقتی هست یکی با IP تهران پست های رمان منو کپی میکنه:/

فقط میخوام بدونم چرا و چیکارش میکنه؟؟

اصلا کپی میکنه که میکنه کاریش ندارم...

فقط چرا:/





واینم اولین فایل صوتی:فایل صوتی کربلا


حتما گوش کنید و نظراتتون رو بگید تا فایل های بعدی بهتر بشه...


از اینجا دریافت کنید
حجم: 2.49 مگابایت



  • محمد حسین امینی

نظرات  (۱۱)

  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • نوحه در حال دانلود شدن است:)
    پاسخ:
    :)
  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • در مورد سؤال من نمی‌دونم
    در مورد فایل صوتی دانلود کردم اما من چون آهنگ دوست ندارم همون اول قطعش کردم
    پاسخ:
    :/
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • الله اعلم
    پاسخ:
    والا:/
  • مکاترونیک خودرو
  • نوحه در حال دانلود شدن است:)
    پاسخ:
    :)
    :| #علام_موجودیت
    پاسخ:
    :-/
  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    ممنون از لطفتون و نگاه پر مهرتون...
    خوشحال شدم که به من سر زدین
    دارم کار جدیدی رو که گذاشتین دانلود می کنم..
    بازم به ما سر بزنید
    ممنون
    پاسخ:
    حتما بهتون سر میزنم:)
    مطالب مفیدی دارید

    لطف دارید که به وبلاگ بنده سر زدید
  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • خیلی بد به نظرات پاسخ میدی
    آدم از نظر دادن پشیمون میشه(لبخند)
    پاسخ:
    چه جوری جواب بدم؟(شکلک تعجب)
  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • وجدانا ببین چطور به این نظرات جواب دادی
    حتی واسشون ارزش قائل نشدی یه کلمه بنویسی
    (خشم)
    پاسخ:
    بعضی لبخند ها خیلی حرف داره

    من هر وقت که میبینم کسی نظر داده خوشحال میشم و کاملا هم ارزش قائلم

    اگه اینطور نبود قسمت نظرات رو میبستم

    به هر این نظر شماست
    از این به بعد جواب های قانع کننده تری میدم
  • بانوی ایرانی
  • سبک شور یعنی چه مدلی؟
    این شور بود؟!!
    پاسخ:
    نوحه خوندن سینه زن میخواد

    این فایل صوتیه:/
  • حامد عبدالهی
  • میخواد احتکارش کنه! :)
    واسه منم پیش اومده. ولی خب وب من فرق میکنه. شعره
    ولی برام جالبه واقعا، بعضی وقتا با آی پی ایران بعضی از دل نوشته هامو که مربوط به زندگی شخصیمه و اصلا به درد کسی نمیخوره رو هم کپی میکنن!
    اگه نمیخوای کسی کپی کنه، با قرار دادن کد توی قالب جلوشون رو بگیر
    یه کد واسه عدم امکان کلیک راست و یه کد واسه عدم امکان کپی کردن و بزارشون توی هد قالب. و همچنین میتونی کد html رو فشرده کنی تا کسی ازش سر در نیاره
    موفق باشی
    پاسخ:
    مشکلی با کپیش ندارم
    میخوام بدونم چی کارش میکنه؟
    وااای چقدر خووب بود این فایلتووون :)
    کلی حس خوب داشت ^___^
    بازم ازین فایلا بذارین :)👍
    عالی بووود 😉
    پاسخ:
    تشکر 

    حتما میزارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی