دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

دلم گرفته

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۳۷ ب.ظ

حالم خوب نیست

به دلیل این عکس

دلم گرفته...

:(


'_'

مونده عقده تو دلم

این بارم نشد برم

هر کیو دیدم میگفت

اربعین مسافرم...




راستی از هر شعری خوشتون اومده بگین تا برا فایل صوتیش اقدام کنم

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۵)

  • ماجده ◕ ‿ ◕
  • :/
    پاسخ:
    :(
    دلمون گرفت ....ایشالا سال بعد ...
    پاسخ:
    :(
    2 ساله دارم میگم ان شاا... سال بعد.
    الان هم باید بگم ان شاا...سال بعد :(
    یاعلی
    پاسخ:
    :(
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • دردمشترکی داریم ........
    پاسخ:
    :(
  • بانوی ایرانی
  • فایل صوتی نوحه کربلا
    پاسخ:
    به روی چشم 

    چون نوحه هستش یکم سخته ولی سعی خودمو میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی