دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

حال و روز دل من

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ب.ظ

مرغ عشق این دلم هر دم شکایت می کند
گاهی اما حال و روزم را رعایت می کند
از شما پنهان نباشد این دلم
من رو با آرامشش قطعاً ‌حمایت می کند
چشم بنده با تمام خستگیش و بغض ها
داستان هجر عشقش را روایت می کند
بند کفشم سفت شد در راه دل
خبر از آغاز این راه و بدایت می کند
در هیاهوهای دل، عشْقْ به مولا علی
کاروان مرغ عشقم را هدایت می کند
آه و صد ناله برای روزی کین دلم
بیش و کم، از روی نادانی جسارت می کند
در مسیر خود یقین دارم عدو
رب من بر بنده اش لطف و عنایت می کند
در مسیر زندگی هم یک شبی شاید که او
خواستگاری کرده و ترک ولایت می کند!
من که خود عاجز شدم از درد خویش
آخر این شعرم چه چیزی را حکایت می کند؟!

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۳)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیبا بود
    ولی سردرگم
    متشکرم
    پاسخ:
    ممنون از دیدگاهتون
    خودمم هم در مصراع آخر نوشتم که این شعر سردرگم بود
  • فاطمه جلالی
  • ســلآم :)

    لینکــ و دُنبال شُدین ..
    پاسخ:
    ممنون
    شما هم لینک شدید
    عاااااااااااااااااااااااااااااااااالی هستید
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی