دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

ترک کنید

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ب.ظ

سلام

تصمیم گرفتم توی هیج شبکه ی مجازی نباشم

بنابر این ربات شعرام تو تلگرام دیگه آپدیت نمیشه

نتیجه گرفتم فقط وقتم داره تو شبکه های اجتماعی تلف میشه

شما هم ترک کنید

جاش پر میشه براتون

مثلا امروز سه ساعت رفتم بیرون ولگردی

خوش گذشت😁

هم خواهرمو بردم پارک هم خودم یه هوایی خوردم

هر روز سه ساعت میرم بیرون این یه نعمته

ترک کن برادر ترک

ترک کن خواهر ترک


تــــــــرک کنید

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۳)

ترک نه زمان داراستفاده کردن آری
من هیچ شبکه ی مجازی ندارم
فقط میام بیان
شما اینجارم میخاین ترک کنین؟؟
پاسخ:
مگه بیان شبکه اجتماعی محسوب میشه؟
منظور من وایبر واتس آپ تلگرام لاین و... بود
ولی توییتر به دردت میخوره
حتما عضو شو

پاسخ:
چه طور مگه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی