دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

سرودم برای بهترین دوستم

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۳۱ ب.ظ

تقدیم به بهترین دوستم



میگذشت شب هات به تنهایی

غصه میخوردی نداشتی نایی

تو هم مثل من دنبال دیدار

شب و نیمه شب همش بیدار

 تا این که دیشب خدا جوابتو

سریع دادش دعا کردم برای تو

گفتم بهت باش صبور

گفتم بهت دعا نمیره راه دور

حالا دیگه بدون علی

خدا داره هوات ولی

این خودتی که راهتو میسازی

چش نکنم نکنه که تو ببازی

خسته دل برای تو شاد شاد

دنیا به تو پیام صلح فرستاد


  • محمد حسین امینی

نظرات  (۵)

سلام محمد حسین
ممنون از این که هوامو داری و همه جا پشتمی
خیلی شعرت زیبا بود و خوشم اومد و منتظر کار های بعدیت هم هستیم. امیدوارم تو هم تویه آینده بتونی موفق باشی که ایشالا هستی

            "تو چنان در دل من رفته
                                         که جان در بدنی..."
پاسخ:
فدا مدا

مرسی که هستی😘
بازم مثل همیشه خیلی خیلی عالی بود...
من تصویر این شعرارو براخودم تصور میکنم :)
پاسخ:
نظر لطفتونه
باعث افتخاره که بازدیدکننده ای مثل شما دارم
  • بانوی ایرانی
  • رفتین تو فاز رپ!!
    پاسخ:
    مگه این رپه
    ^_^
    من به عنوان رپ نسورودم اگه به رپم میاد
    عالی بود
    پاسخ:
    تشکر دوست گرامی
  • سید مهدی سید مهدی
  • سلام
    اون دوست خوشبخت کیه که اینهمه زحمت کشیدین شعر گفتین براش؟
    پاسخ:
    عمون یه آدم که این زیر نظر داده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی