دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

خدا بزرگه

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ق.ظ

اومدم بگم از اون خدا

نمیشیم ما دِیقه ای ازش جدا

بگم از رحیمی و سخاوتش

از ماچی میخوادخدا نهایتش

هیچی ازما نمیخواد پا نعمتاش

فقط آشتی بکنید شما باهاش

من درددل کردم باهاش یادتونه

خدا جواب داد سریع با یدونه

اتفاق خوب نبود این نزدیکا

آشتی کن با خوبیه خوبِ خدا


خودمم جای خدا بودم جوابمو نمیدادم

خدای من عظیمه و منو ببین چقد سادَم

خدا جون خسته دلم تو شاد شادم میکنی

یکمی بیشتر بهم لطف و نگاهم میکنی؟

میدونم زیادیمه گوشه ی چشم تو ولی

شما با گوشه ی چشم منم میگم یه یاعلی

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۱)

  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • عالی بود
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی