دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

یه دنیا غریبم...

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۱ ب.ظ

کی میدونه اوضاع من چجوره

خوشی برای من همش به دوره 

این زندگی اصلا خوشی نداره

دنیا رو غم میشه همش اداره

دلم همش هوای غصه داره

این زندگی رو کمرم سواره

تو روزای هفته همش قطاره

غم برای خسته دل بیچاره 

قطار غم شبانه روز بیداره

شبادلم میشماره هی ستاره

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۱)

  • بانوی ایرانی
  • هر چی میگم اینقد آهنگ گوش ندین، گوش میدین دیگه.... اینا تاثیرات هموناس
    پاسخ:
    من یه هفتس آهنگ گوش ندادم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی