دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

ورود به بخشی جدید

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۴۴ ب.ظ

سلام

واقعا دوست داشتم برگردم

هنوزم دوست دارم

اما خب وقت ندارم...

امسال به غیر از مسابقه اشعار تو مسابقه داستان نویسی شرکت کردم؛و خوشبختانه اول شدم؛از لینک زیر قابل دریافته;)

دریافت

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۳)

من دوم شدم امسال داستان نویسی رو :(
فرهنگی هنری رو میگید دیگه؟
پاسخ:
ان شاء الله دفعه بعد;)
آره فرهنگی هنری
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • سلام :) تبریک میگم :)
    پاسخ:
    ممنون:)
  • ماجده کندزی
  • هنوز اینجا هست....
    تو از محدود کسآیی هستی ک وقتی نیست وبلاگش هست...هر کی خواس بره عموما وبلاگشم با خودش برد(:
    پاسخ:
    من هنوز نمیفهمم چطور دلشون میاد این یادگاری ها رو پاک کنن و برن!
    بعضی وقتا عشق میکنم مطالب قدیمیم رو میخونم و یادم میوفته اونروزا ذهنم درگیر چه چیزای بی ارزشی بوده!
    و به خودم میگم دغدغه مهم امروزم قطعا بی ارزش ترین فکر آینده است،پس بیخیالش...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی