دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

وصیت نامه

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ب.ظ

شرمنده چندوقتی دستم بند بود به وبلاگاتون سر نزدم

الانم به سختی اومدم شعرمو بزارمو برم

ان شاءالله فردا میام به وبلاگاتون سر میزنم

مدیونی اگه فکر کنی خرخونی میکنم

من امسال درسو بوسیدم گذاشتم کنار فقط هدف بالا ی14هه

*****************************

در گوشه ای نوشتم،از خون دل وصیت

پس کِی تمام گردد،بر خسته دل مصیبت

در دل هر کس فقط،خدا شاهد زجر است

این قلم رقاصه،عاجز به توصیف دست

حال با حالِ خراب دلم،مینوسم وصیت خود

اثر انگشتم به پای آن،حکم آن شیبه یک بارکُد

آری نوشته ام به ورق،حرف های این حقیرم را

مینویسم تا که پرگردد،عقده در محبت فقیرم را

مینویسم تا که در قلبم،پر شود جای انسان ها

هر کسی به هر سمتی،عقده دارد به دندان ها

کل این زندگی را من،میدهم بهر بوسه از رویش

بوسه از لبان رنگینش،فکر من همیشه در کویش

اما در تمام عمر اینجانب،حسرتش بر دلم مانده

در زمین و در زمان حتی،فاتحه ی من خوانده

خسته دل خسته اما من،رهسپارم به آینده

چشم به راه دیدن یار،عاشقِ همدم بنده


  • محمد حسین امینی

نظرات  (۵)

  • بالای آسمان
  • ان شاءالله موفق باشی
    هرجا که هستی
    پاسخ:
    تشکر از شما:)
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • شعرزیبایی بود
    پاسخ:
    ممنون
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • عهههه؟ چرا درس نمیخونید عههه :؟
    درس بخونید ما که نمیخونیم بسه :دی
    شعرتونم عالی ^_^
    پاسخ:
    نمره کامل زیست نشان از درس نخوندنه دیگه؟@_@
  • فاطمه اعرابی
  • عالی بود.......
    پاسخ:
    ممنون
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • زیست با بقیه فرق داره! زیست عشق است ^___^
    درسای دیگرو باید دریابید که دربارشون نمیگم D:
    پاسخ:
    تبارک الله:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی