دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

آخه چرا:(

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۱۸ ب.ظ

یا حسین دلم دیگه طاقت دوری نداره

این پای وامونده ی من منتظره 

قدم تو صحنت بزاره

یا حسین دلم دیگه طاقت دوری نداره

این چشمای عاشق من

پیش ضریحت بباره

یا حسین دلم دیگه طاقت دوری نداره 

این دستای دلواپسم

به تشنه ها آب رسونه

پس چرا امام حسین دیگه دوستم نداره

قسمتم نمیشه که برم این اربعین من پیاده

************************************

چی میشه امسال و آقا منو زائرت بدونی

توی لیست اربعینت اسممو بلند بخونی...

  • محمد حسین امینی

اربعین

امام حسین

زیارت

کربلا

نظرات  (۵)

  • خانه سلامتی
  • یاحسین (ع)
    پاسخ:
    :(
  • ماجده ◕ ‿ ◕
  • :/
    پاسخ:
    :/
  • عبدالله عاصی
  • اللهم ارزقنا کربلا
    پاسخ:
    :/
    جانا سخن از زبان ما میگویی...
    یاعلی
    پاسخ:
    :(
  • ما شیعه‌ها
  • برای ثبت‌نام به سامانه سماح مراجعه نمایید. (لبخند)
    امام هم مهمان قبول می‌کنند
    پاسخ:
    مشکل ثبت نام نیست

    مشکل مدرسه اس:(

    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی