دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

خبر مهم

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ب.ظ

خبر خبر


یه سوپرایز ویژه 


اولین فایل صوتی توراهه


دیر نباشد که نشرش کنم




و نمره زیست اومد13/75

الهی شکر که نمرم بالاتر از نمره خیلیا بود

والهی شکر که زیر ده نشدم

به امید قبولی@_@


شبتون خوش

التماس دعا

یا علی....

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۵)

  • ما شیعه‌ها
  • بابا دمت گرم
    13/75 آخه شد نمره؟!!
    اگه بیست می‌شدی مرگت حتمی بود فکر کنم
    خخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخ
    آره این اولین باره از چنین نمره ای انقد خوشحال میشم
  • سید مهدی عاشق علی
  • سلام
    خدا رو شکر نیافتادین
    پاسخ:
    سلتم
    :)
    :|
    پاسخ:
    :/
  • Fatemeh Omidian Nasab
  • فایل صوتی (شکلک در حال فکر)
    @__@

    بازم خوبه و جای شکر داره که زیر ده نگرفتین و از نمره ی خیلیا بالاتر بوده نمرتون :)
    پاسخ:
    تقربیا از 18 نفر من 7ام بودم:)
    :)
  • فاطمه اعرابی
  • آفرین 
    تبریک میگم 
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی