دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

فیزیک دبیرستان-حوزه-وبلاگ

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۷ ب.ظ

سلام علیکم


اونایی که مث من تو مقطع دبیرستان گیر کردن این وبلاگ رو دنبال کنن


من از مقطع دهم

و دو نفر از دو مقطع سوم و پیش مدیر سایت هستن


دنبالمون کنید ما هم دنبالتون میکنیم:)


در ضمن من میخوام برا سال دیگه رشتمو عوض کنم برم حوزه(اگه تو نظام جدید بزارن)


میگن حوزه انگلیسی نداره راسته؟(اگه باشه ای جانم من به شوق حوزه جان میدهم:))


حال اگه حوزه هم رفتم بازم چون فیزیک دوست دارم وبلاگ رو آپدیت مکنم


Fizic.blogfa.com

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۴)

  • ماجده ◕ ‿ ◕
  • تجربی خوبه که
    پاسخ:
    زیست دوس ندارم


    من خواک ریاضیم:)

    ولی حوزه بهتره از همش
  • Fatemeh Omidian Nasab
  • من برعکس شما زیستو خیلی دوس دارم ^__^
    ولی اگه شما دوسش ندارین، بهتره همون حوزه برین! چون میگن زیست یازدهم همه چیزش عوض شده و خیلیم سخت شده! ینی ما که میگفتیم سلول، شما باید بگین یاخته! 
    کلا اسم همه ی اندامک ها عوض شده
    حتا معلممون میگفت تلفظ کلماتشم کلی دشوارتره!

    دیدم شما میخواین رشتتونو عوض کنین، واستون توضیح دادم که بدون عذاب وجدان، راحت از تجربی خارج بشین :))))
    پاسخ:
    همین الانم میگیم یاخته


    کلا یه مشت اسم دری وری


    آخه انگیلیسیش که راحت تر این به خدا مریضن کتاب تالیف میکنن
    منم زیست دوست ندارم اما نمی دونم چجوریه که پزشکی دوست دارم...:)
    فکر نکنم رشته ای در طول تاریخ بشریت بوده باشه که این انگلیسی مزخرف رو نداشته باشه.:(
    یاعلی
    پاسخ:
    منم یجورایی بهم چنین

    زبان دمار از روزگام برآورده

    بماند امروز امتحان زیست گرفت 10هم نمیشم:\
  • پسر رویایی
  • فقط مکانیک خودرووبرق وتاسیسات رشته های فنی عشقند.........


    زبان که خیلی هم راحته...............
    پاسخ:
    زبان راحته؟
    @_@

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی