دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

#حرف_دل

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ق.ظ

غصه دلم رو نشونه گرفت 

قلب من از نو بهونه گرفت 

 

 

#حرف_دل

 

 

یا حسین حتما یه خیری توش هست که کربلا اومدنم تو اربعین کنسل شد

 

ولی...

 

اون کسی که باعث شد من اربعین نیام کربلا رو به خودت میسپارم

 

خودت جوری زمینش بزن که نتونه پاشه

 

 

و اما خطاب به اون فرد یا نهادی که جلوی منو گرفته:

 

میدونی آه مظلوم میگیره؟

 

اگه نمیدونی بدون که کرم امام حسین (ع) اونقدر هست که جوری شما رو به زمین بزنه که روتون نشه سرتون رو بالا بگیرید

 

خدا اون بالاست

 

یه روزی جای ما با هم عوض میشه

 

 

 

هوای بنده هاتو داری یا نه....

اونا که قلبمو زدن شکستن...

یه عده مثل من غریب و تنها

یه گوشه بی سرو صدا نشستن

 

آهنگ حال من:

 

کفر از امیر علی

 


دریافت

 

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۴)

  • بانوی ایرانی
  • ان شاءالله زیارت با معرفت روزیتون بشه
    پاسخ:
    :(
  • ماجده ◕ ‿ ◕
  • :/
    پاسخ:
    :/
  • Fatemeh Omidian Nasab
  • ان شاء الله یه روزی میرین کربلا :)

    منم تازگیا این آهنگو گوش میدم...
    :):
    پاسخ:
    :(
    آیا منظور نویسنده از "قصه"، همان "غصه" است؟!
    معنای بهنونه را توضیح دهید.

    پاسخ:
    بهنونه خخخخخخخ
    اصلاح شد ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی