دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

آلبوم هفت قطعه ای شرمنده عباس

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ

فایل صوتی به زودی...




1-مرگ داعش


گویند گریه بر حسین دین است

هر چیز کنار حسین شیرین است

از گفتن نامش اشک چشم میریزد

کسی مدافع حرم شده برمیخیزد

طرف این سخن من به داعش است

اربعین ببری سمت کربلا تو دست

دست ملعونت را ز ریشه میکنم

بر ریشه نحس وجودت تیشه میزنم






2-مسافر


دلم دوباره شده،تنگ سرای حسین

دلم شده هوایی کرب وبلای حسین

خدا کند که امسال،دیگر مسافر شوم

یا که دهم جان خود یکدم برای حسین



3-کربلا...


آرام دل های هوایی کربلاست

دوای هر درد و بلایی کربلاست 

من چرا جا مانده ام آقای من

وقتی هر آه و نوایی کربلاست 


4-ببخش...


خدا من پشیمونم خدا محرم اومد

خدا بهم نگا بکن صبر دلم سر اومد

به لطف عباس علی گناه من رو ببخش

بهم بگو صبر تو واسه کربلا سر اومد



5-شش گوشه...


دلم واسه دیدن شیش گوشه مولا شده تنگ

آره منم نوکری که واسه آقاش مایه ننگ

یا حسین کرب و بلا آرزومه خوب میدونی

بیا و منو بخر نگو بهم جا میمونی



6-شرمنده عباس...


آب هم در کربلا شرمنده ی عباس شد

شعر من اما ولی فاقد ز هر احساس شد

نمک شعر و دلم سفر به سوی یارم است

ذهن خسته دل به روی کربلا حساس شد


7-اربعین...


یا حسین یه عده ای توی عزات میان میرن

به حاجت دل اونا نگا بکن کرب و بلاتو ندیدن

یا حسین قسمت بکن تا اربعین بیام حرم

شهادت واسه تو رو با جون دل من میخرم

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۳)

عالی 
پاسخ:
تشکر
  • سید مهدی عاشق علی
  • سلام
    اولیش خیلی خوب بود مثل بقیش
    داعش بیاد سمت کربلا ، قبر خودش رو کنده همون جا
    البته اجساد نجسشون لیاقت اونجا دفن شدن رو ندارن
    پاسخ:
    ممنون از نظر شما


    واقعا حیف اونا که تو خاک کربلا دفن بشن

    یا حسین کرب و بلا آرزومه خوب میدونی

    بیا و منو بخر نگو بهم جا میمونی


    اخ اخ حرف این روزهای منه...
    یاعلی
    پاسخ:
    تشکر از حضورتون

    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی