دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

کانال تلگرامی اپ سلام

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۴۲ ب.ظ

با سلام


یه چند نفر خوش فکر دور هم جمع شدیم برنامه های متنوع بسازیم و تو یه کانال تلگرامی انتشار بدیم همراهی شما دلگرمی ماست


Telegram.me/app_salam


  • محمد حسین امینی

نظرات  (۲)

من باافتخاردرگروهتون عضوشدم
وبسیارهم خوشحالم که عضوشدم
پاسخ:
باعث افتخاره
  • Fatemeh Omidian Nasab
  • من هم عضو شدم :))
    موفق باشین ^_^
    پاسخ:
    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی