دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

شعر شب های خسته دل+خبر مهم

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ق.ظ

من هیچی نمیگم اول شعرو بخونین

.

.

.

.

دوباره شب شد و من،دوباره بی قرارم

چون که دوباره هستم،اما تورا ندارم

من از خوشی تو دنیا،هواره بی نصیبم

در خم و پیچ قصه،دنبال یک بهارم

هر شب برای من باز،طول و دراز باشد

وقتی که با شروعش،باران اشک ببارم

دنیا تمام حرفم،این است که جان درآمد

دارم هوای یارم،کز او چه بی قرارم

ای زندگی چه کردی،با خسته دل هم اکنون

من طاقت مصیبت،تا پای جان ندارم

"شاید خبر نداری،در دل چه ها کشیدم

من مورد هجومِ،شمشیر روزگارم"


اول این که این بیت آخریه مال خودم نیس مال پسر عممه 
از شما پنهان نباشد قافیه دزدی هم کردم

از شما پنهان نباشد یکی به پسرخاله مامانم گفت تو خونواده ی شما کسی هست که شعر نگه؟!؟ :)

دوم این که امشب(اگر خدا بخواهد)قسمت آخر مجموعه اول سرنوشت من رو میزارم که زیرش یه سوپرایز مهمه 
خودم که طاقت ندارم شب بشه:)


شاید زودتر گذاشتم:)

جدیدا خیلی پر حرف شدما:)

منتظرتونم...

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۵)

موفق باشی برادر
پاسخ:
تشکر
mohamad hoseyn sheret khoob bood
montazerim shab beshe
پاسخ:
Tashakor
Hala chera in shekli
  • خانــــAliـــوم ^_^
  • شعرتون خیلی قشنگ بووود..
    واای سوپرایز؟
    چشم انتظار پست امشبیم 😁
    پاسخ:
    خواهش
    آره سوپرایز✌
    تشکر
    عالی وخوشجل
    پاسخ:
    ممنون😁✌
    مطلب شعر شب های خسته دل+خبر مهم شمارو مطالعه کردم. مایل به تبادل لینک با شما هستم:
    www.partchap.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی