دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

قسمت هشتم سرنوشت من

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ق.ظ

قسمت هشتم


خب رسیدیم به سال 1395

روز 20 فروردین

سفری تفریحی به ورزنه



برنامه ای ریختن برن ورزنه

این بهترین شانس عجیب منه

به کوری چشم همه حسودا

این بهترینِ همه عمرم بودا

رفتم به ورزنه چه حس و حالی

هوای خسته دل چه خوبو عالی

وسایلای ورزشی رو دونه دونه

شاد شده این دل من که خونه

قایق سواری که چه کیفی دادش

راه افتادیم دوباره توی جادش

تپه های شنی چه بی نظیر بود

هر کی نرفته عمر اون شده دود

خلاصه بعدش که داره شب میشه

از اونجا رفتیم ما به سمت بیشه

وسط راه دوباره بر بِگَشتیم

رفتیم توی امام زاده نشستیم

خسته بودن توی یه روز عالی

مگه داریم به به چه حسو حالی






قسمت بعدی:27فروردین_آخرین دربی

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۲)

زیبااااااا
پاسخ:
تشکر
  • خانــــAliـــوم ^_^
  • عالیییی بود
    این آخرش نوشتین
    به به چه حسو حالی...
    اونوقت میگین حسای خوب نیستن؟؟؟
    پاسخ:
    خب هست ولی کم هست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی