دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

قسمت هفتم سرنوشت من

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ق.ظ

زیاد قشنگ نشد

اصولا از غم نمیتونم بنویسم

قسمت هفتم

بر خلاف بقیه قسمت ها که تقریبا اتفاقات شاد رو تبدیل به شعر کردم این بار دست روی 5 ماه دوری گذاشتم 



شروع شد دوریم از بهر رویت

دلم تنگه برای سمت و سویت

آره تو سرنوشت من نوشته

دنیای من کنار تو بهشته

گذشت ماهی ندیدم من سرایت

دلم تنگ شد عزیز من برایت

بهار و تابستان و پاییز

نگاهم بر در خانه گلاویز

دست به دامان توام یا حسین

پیرو این راه توام یا حسین

جواب خسته دل تو دادی آقا

شما که مرحمی برای داغا



زیاد از غم نمیتونم بگم 


بریم قسمت بعد


قسمت بعد:سفر تفریحی به ورزنه

20 فروردین 1395


این یعنی خاطره هام دارن تموم میشن😳

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۵)

زیبابود
پاسخ:
تشکر
+
پاسخ:
;)
  • خانــــAliـــوم ^_^
  • درسته که غمگین بود ولی بازم قشنگ نوشته بودین.
    امیدوارم وقتی خاطراتتون تموم شدن شعراتون تموم نشن.
    میتونین موضوعای خوب زیادیو برای شعر نوشتن انتخاب کنین :)
    پاسخ:
    به نظر خودم که قشنگ نشده بود

    ان شاء الله تموم نمیشن

    شما هم موضوع پیشنهاد بدید:)

  • سید مهدی سید مهدی
  • سلام
    هنوز کوتا مرداد. 5 ماه مونده.
    همیشه خاطراتتون شاد باشه ان شاءالله
    پاسخ:
    تشکر
    شعر گفتن خوبه، چون حرف دلت را با آهنگ خاصی بیان می کنی و از حالت ساده درش میاری. اما مهم اینه که برای چی و برای کی شعر بگی. استعدادت را تو و مسیر و جهتی رشدش بدی که پوچ نباشه. فکر کن، خیلی. سوژه پیدا کردن برای اینکه شعر بگی شاید سخت باشه ولی کنار اومدن با این سختی خیلی خیلی بهتر از اینه که ...(نشستم شعرهات را خوندم؛ انگار یک نفر را انتخاب کردی و داری همه ی اتفاقایی که به اون مربوط میشه را شعر می کنی.) چقدر فکر می کنی که این کار درست هست یا نه؟!
    پاسخ:
    اگه بازدید کننده هستید چرا هیچ نام و نشانی ازتون باقی نذاشتید
    اگه هم بازدید کننده نیستید و فقط برای این اومدید.......

    ولش....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی