دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

بدون شرح

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ

کلید ساز مریض و در به داغون

سیاست هات همیشه ضد قانون

چی میفهمی تو که اون جا نشستی

و داری میخوری بره رو با نون

دلم تنگه واسه آقای محمود

دلم خونه از اون افراد نادون

دلیلش واضح است دادا هوارا

که رای دادن به این انسان ملعون

چرا ساکت نشستید که یقینا

سکوت کرده دل عالم رو پرخون





آهای مسئولی که میخوای با خوندن این شعر اینجا رو فیلتر کنی گفتن واقعیت دلیلی بر فیلتر کردن نیست😡

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۳)

  • بانوی ایرانی
  • بی سوات
    پاسخ:
    اصلاح شد تشکر
  • بانوی ایرانی
  • منظورم اون نبود!!


    پاسخ:
    یا خدا دیگه چی؟
    من از سیاست سر در نمیارم :/
    پاسخ:
    :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی