دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

سرگذشت من قسمت چهارم

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ب.ظ

"قسمت چهارم"


خب خب از حالا به بعد شعرا رنگ و رو عوض می کنه

رسیدیم به اسیتگاه چهارم 20 آبان 1392؛


ماه محرم شده بود دوباره

لباس سیاه تو تن ها بیشماره

وقتی رسیدیم به بیست آبان

آشنا شدم من با یه ماه تابان

سخت مشغول صحبتو بازی بودم

سخت مشغول آینده سازی بودم

اصلا یادم نبود محرم شده

وقت غمو اندوه و ماتم شده

اونروزو من یادم نمیره هیچوقت

که مشغول بازی شده بودیم سخت

داشتم بهت حس عجیب غریبی

تو دردی عشقم یا که تو طبیبی

فردای اونروز هر چی نگا میکردم

با چشم دل تو رو صدا میکردم

اما ندیدم از تو نشونو راهی

میکردی واسه دل من خدایی

خسته دل بودن من تازه نیست

از اون به بعد دردسرا میشه لیست







(قسمت بعدی:هنوز نمیدونم!)

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۳)

  • سید مهدی سید مهدی
  • سلام
    چقدررررر شما شاعری  دوست خوبم .
    چرا ادامشو نمیدونی؟
    پاسخ:
    نمیدونم

    در آینده اعلام میکنم
    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووود
    ادامش ...................
    پاسخ:
    ممنون
    ادامشو دارم روش فک میکنم
    خیلی عالیههه
    این شعر ادامه داره نه؟
    ادامش زودتر لطفا ^_^
    پاسخ:
    هنوز به ادامش فک نکردم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی