دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

دلم گرفته و خدا...

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ب.ظ
ای خدا دلم میخواد بفهمونی
به بنده هات 
تا نگیرن یه سمفونی
به گریه هام نگاه بکن
تو را خودت
میشه غما رو جمع کنی
...
دلم گرفته و دعا
فایده نداره ای خدا
بیا بهم نگا بکن
نمیرسه به تو صدا
بگو بهم چی کار کنم
بهم بده خدا ندا
بیا ببین دست منو
منم تویه درگَه تو مثل گدا
...

جواب هر حسودی رو
خودت بده ای خدا جون
قطعا تو روزی رسونی
رو نزنم به این و اون
همه اینو خوب میدونن
تویی که میرسونی نون
زمزمه ی خوش بختی رو
برای خسته دل بخون
...
دلم گرفته و دعا
فایده نداره ای خدا
بیا بهم نگا بکن
نمیرسه به تو صدا
بگو بهم چی کار کنم
بهم بده خدا ندا
بیا ببین دست منو
منم تویه درگَه تو مثل گدا
  • محمد حسین امینی

نظرات  (۳)

خیلی عالی نوشتین :)
پاسخ:
خیلی ممنون
  • محمد آذرکار
  • یا خود خودت خدا جان
    ممنون.
    پاسخ:
    خواهش
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • خداجون منودریاب......

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی