دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

چشم به راه

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۰ ب.ظ

شعری که به پیشنهاد یکی از دوستان سروده شد برای جاودانه شدن
به پیشنهاد این دوست خوب قراره این شعر برای خوانندگان کشور مطرح بشه تا شاید روزی شاهد اجراش باشیم
التماس دعا...

نه حرفی میزنی تو با من

نه کاری داری با چشام

ببین که چقدر داغونم

ببین که چجوری تو رو من میخوام

چقد سخته توی دوریت

تصور کردن اون چشات

چقد سخته باشم پیشت

ولی محروم از مهر نگات


دلم میخواد همیشه کنارت باشم

نه که این جوری چش به راهت باشم

دلم میخواد که باشی پیشم

منم عاشق روی ماهت باشم


همش دنبال تو هر جا میام

ببین که به قلبم گره خوردیا

دلم تنگ صوت صدای توئه

ببین که دلم رو چجور بردیا

آرزوی من اینکه یک روزی

بیام و دو تایی قدم بزنیم

میدونم خدا میشونه خواستمو

محاله ما دو تا به هم بزنیم

 

دلم میخواد همیشه کنارت باشم

نه که این جوری چش به راهت باشم

دلم میخواد که باشی پیشم

منم عاشق روی ماهت باشم

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۲)

  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • خیلی زیبا بود

    چله زیارت عاشورا هستش لطفا در صورت آمادگی اعلام کنید ممنونم از شما...
  • امید داودی
  • زیبا بود لطفا در صورت تمایل مارو دنبال کنین.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی