دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

روز معلم آقای رضایی

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ب.ظ

به نام خداوند تعالی و تبارک

سلامی گرم به این روز مبارک

برای سومین سال پیاپی

بزارید که ببوسم من دست مبارک

سلام من به آقای رضایی

به فردی که همیشه سر پایی

سلام من به این فرد نمونه

که یاد تو توی ذهنم میمونه

سلام من به آن ماشین خوبت

به آن تیبا ی ناز و بی فروغت

چه خوبه دیدن دربی کنارت

الهی زندگی باشه به کامت

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی