دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

جهنم

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ق.ظ

باز اربعین سال شده دوباره
همه میگن تولدمه آره
خبر دارم دوباره مث هر سال
بدشانسی ها ردیف شده دوباره
هر سالی که میاد برام تولد
یه اتفاق بد همش رو شاخه
آره نگو دیگه منم میدونم
انگار منم روی زمین اضافه
هر اتفاق بد توی کمینه
به انتظار روز من میشینه
فک نکنی فقط همین یه باره
5سالی هست که حال من خرابه
آقا ما که هدیه ای نخواستیم
آره میدونم که ما ته شانسیم
دنیا برای من شده جهنم
اونی که داغونه منم من

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی