دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

مرحوم حاج صادق جابری

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸ ب.ظ

برای این شعر اصلا حوصله نداشتم و از رفتن حاج صادق ناراحت بودم

برای همین این شعر برای هر بیت وزن جداگونه داره و هر مصراع رو باید به وزن بیت خوند...


ای که مسجد از حضور تو کف میزد

و ملائک ز تبسم دلنشین تو دف میزد


مسجد بدون حضور تو یک چیز کم دارد

و ملائک بدون حضور تو تب دارند


برای من که نبودنت اصلا هضم نمیشود

عزم من برای پذیرایی جزم نمیشود


جای خالی ات روی صندلی لاکی

میکند این دلم را ز رفتنت شاکی


بگو که برای رفتنت کمی زود نیست؟

بگو که این سیاهی روی سرم دود نیست؟



شادی روح تمامی اموات الفاتحه مع الصلوات

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی