دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

این شعر رو تو پاکت گذاشتم دادم واسه پاتختی

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ب.ظ

نگاهم با نگاهت کرد برخورد

میخوام شعری بگویم نداره ردخور

سه روزه علافیم واسه عروسی

کی میکنه آخه این همه روبوسی

سرو بالا کنی آشنا قطاره

هوا خوبه که انگاری بهاره

بلندگو ها کمی بسیار بودند

همه آدم ها هم رقاص بودند

دلم تنگه واسه شاباش های توپ

یا که چلو کباب و کمی هم سوپ

برا زوج جوون امشب بهشته

آره اینه که رسم سرنوشته

حسن آقا کمی دستی به جیب کن

برای دلخوشی شاباش ردیف کن

آخ دلم تنگه واسه پنجاه هزاری

ردیف کن واسم از این پول قطاری

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۲)

  • آریا آریایی
  • سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری لطفا به منم سر بزن منتظرت هستم.نطر یادت نره.
    www.shahrashoob313.blog.ir
    وبت زیبابود لایک
    پاسخ:
    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی