دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

امام زمان(عج)

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ

دوباره دلم گرفتو

                       دفترم رو باز کردم

                                               دوس دارم جار بزنم که

                                                                              عشقتو آغاز کردم

این دل داغ کلافه

                      که برم نذاشته آهی

                                                میکنه برای این دل

                                                                        همیشه اون پادشاهی

دل من که خیلی خونه 

                               اینو خیلی خوب میدونه

                                                             که کاغذ دوای درده

                                                                                     دردشو اون خوب میدونه

دل من برای این شعر

                            سپری کرده زمانی

                                                     داغونه این دله خونم

                                                                                منتظره که بیایی

آقا جون این دل داغم

                           غمی غیر تو نداره

                                                  کاشکی این جمعه خبرها

                                                                                    ظهور تو رو بیاره

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی