دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

دفتر خاطرات

خاطرات من در قالب شعر،نوشته و داستان

سلام

به محل درد دل های خسته دل خوش اومدید

اینجا مکانی برا نشر اشعار و نوشته های منه

ممنون که اینجا رو برای بازدید انتخاب کردید


اینستاگرام بنده:amini_originalpage

آخرین مطالب

تولد پسر عمه ی خوبم

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ

تقدیم به پسر عمه ی خوبم که واسه ی تولد من شعر گفت منم خواستم کمترنباشم

برای دیدن شعری که به برای من سروده شد اینجا را کلیک کنید.

اما شعر من:

سلامت میدهم فامیل خوبم

تولد تو شد من باید بخونم

سلامت میدهم با سین و صاد

مبارک باشدت این روز میلاد

سلامت میدهم با طعم انبه

مبارک باشدت ای پسر عمه

سلامت میدهم با طعم سنبل

برات چهچه زدم اینهو بلبل

  • محمد حسین امینی

نظرات  (۲)

سلام وبت قشنگه و دیدنی و خوندنی های خودشو داره 

ایدوارم به وبم یه سری بزن 

 ونظرتو بهم بگی ممنون 

منتظر حضورت و نظرت هستم           
  • فرشاد اشتری
  • :-))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی